* * *
*   
 
 
*
 
*
Home :: Forum :: Help :: Search :: Login :: Register
* *
*

+ 2Strokers.com  » Forum  » Προβλήματα-Επισκευές  » Ηλεκτρικά 
|- Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r) 
Welcome guest, please
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length

*
* * *
* *
*


Collapse column



 Personal Menu -

Hi, Guest
avatar


Wanted -



Author Topic: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)  (Read 2904 times)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 687
  • Σε βοηθησα? 19
Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« on: July 25, 2012, 06:55:03 PM »
Tο ιστορικο ειναι το εξης.Αγορασα ενα  μοτερ dt200r καποτε το οποια εφτιαξα και εβαλα πανω στο tdr.To μοτερ οπως μου το εδωσαν ειχε ενα βολαν με κωδικο F34X.Το εδεσα το εβαλα πανω και μου σπασε η καμπανα και εβαλα καμπανα και γραναζι στροφαλου απο 125 που εχουν πιο κοντο βημα.Το μοτερ στα 600 περιπου χλμ και αφου ειχε φαει μερικα πλακωματα ραγισε το καρτερ στον αξονα του σασμαν.Πηρα αλλα καρτερ γεματα τα οποια χρησιμοποιησα για να φτιαξω ενα μοτερ.Αυτα τα καρτερ ειχαν βολαν με κωδικο F3ET το οποιο χρησιμοποιησα στο νεο μοτερ καθως επισης και καμπανα και γραναζι με μακρυ βημα.Τα 2 βολαν εχουν αρκετη διαφορα στο χρονισμα τους.Αφου εβαλα το νεο μοτερ πανω ειδα οτι ηθελε να μεγαλωσω το ζιγκλερ αρκετα νουμερα γιατι ψιλα εσφιγγε και δεν ανεβαζε.Επαιξα με τα ζιγκλερ λιγο αλλα προκοπη δε βρηκα.Αρχικα νομιζα οτι φταιει το γραναζι του στροφαλου και η καμπανα που ειχαν πιο μακρυ βημα μεχρι σημερα που αλλαξα τα βολαν.Εβαλα το F34Χ που εχει προπορεια σε σχεση με το F3ET.Το μηχανακι ειναι σα να το τουρμπισες ;D ;D ;D .Στις μεσσαιες μπερδευει αρκετα (ισως γιατι μεγαλωσα το ζιγκλερ)αλλα μετα τις 7 τραβαει μεχρι τις 11 σα καθαροαιμο,οπως και πριν ραγισει το καρτερ.
Ολα αυτα μονο με αλλαγη βολαν που εχει αρκετη προπορεια.
Το θεμα ειναι  τι ζημια μπορει να παθει το μοτερ λογω αβανς.Οταν το ελυσα που δουλευε με αυτο το βολαν το πιστονι ηταν μια χαρα και χρησιμοποιησα το ιδιο.
Η προπορεια/βραδυπορεια επηραεζουν τις ρυθμισεις του καρμπ?
Οποιος μπορει με dt 200 r ας μου κανει τη χαρη να δει το βολαν του και να μου πει τι κωδικο γραφει.






Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 687
  • Σε βοηθησα? 19
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #1 on: July 25, 2012, 07:04:19 PM »
F34X

F3ET

και του wr



Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 277
  • Σε βοηθησα? 9
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #2 on: July 26, 2012, 05:47:30 PM »
Γρηγόρη, το αβανς ειναι πολύ βασικό όπως διαπιστωσες... Το προβλημα που μπορει να εχεις απο λάθος χρονισμο ειναι να τρυπήσει πιστονι, ισως υπαρχουν και αλλες παρενεργειες δεν ξερω. Το κακο ειναι οτι μπορει το μοτερ να δειχνει πολυ δυνατο ακριβως επειδη υπαρχει προβλημα και ο σπινθηρας φτανει στο πιστονι.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 687
  • Σε βοηθησα? 19
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #3 on: July 26, 2012, 06:44:25 PM »
Μολις τελειωσα μερικες δοκιμες.Εβαλα παλι το βολαν 3ΕΤ επανω και εβαλα οσο μεγαλυτερο ζιγκλερ ειχα.Το μηχανακι ψηλα δεν ανοιγει.Με το ζορι φτανει τις 9000.Δεν εχει αυτη τη διχρονη αισθηση ουτε το ξεσπασμα.Με 5η και 6η ειδικα ανεβαζει πολυ δυσκολα.Πηρα το αλλο βολαν  και του εφαγα λιγο το σημαδι για το χρονισμο που ειχε μπροστα ωστε να καθυστερησω λιγο την αναφλεξη(αλλα και παλι σε σχεση με το μαμα ειναι πιο μπροστα).Το εβαλα πανω με ιδιες ρυθμισεις στο καρμπ,χαμηλα ψιλομπουκωνει αλλα μετα τις 7000 καθαριζει απιστευτα.
Ψαχνωντας στο ιντερνετ διαβασα οτι η προπορεια δε βοηθα τα διχρονα.Σε εμενα συμβαινει το αντιθετο :/
Επιπλεον να σημειωσω  το εξης.
Dt 125r με διαμετροΧδιαδρομη 56Χ50 και dt 200r με διαμετροΧδιαδρομη 66Χ57 εχουν ακριβως τα ιδια βολαν με ιδια αναφλεξη και κουμπωνουν στο ιδιο σημειο στο στροφαλο.Σας ακουγεται λογικο κατι τετοιο απο τη στιγμη που εχουν αλλη διαδρομη?
Επισης το βολαν που εβαλα ειδα στο νετ οτι ειναι απο dt125lc με διαμετροΧδιαδρομη 56Χ50,7
Στο μπουζι πως διαβαζουμε την αναφλεξη γνωριζει κανεις?Στο παλιο φορουμ ειχε κανει ο toneless θυμαμαι ενα  ποστ για μπουζι και αβανς.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 216
  • Σε βοηθησα? 6
  • ΜΑΝΟΣ ΣΤΕΛΛΑΣ
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #4 on: September 24, 2012, 11:22:16 AM »
αν και αργα μολις διαβασα το ποστ.συνηθως οταν πειραζει προπορεια στεγνωνει ο κινητητρας στις ψηλες στροφες και ανεβαζει και θερμοκρασια!!!
σε ολο το φασμα τον στροφων ειναι σαφως πολυ καλητερο αλλα στα ψηλα υπαρχει το προβλημα για ζημια.
σε ορισμενες δοκιμες που εχουν γινει για να μην τα παρεις στο χερι μπορεις να δωσει μεχρι καποιες μοιρες προπορεια για ασφαλεια του κινητηρα!!
στην συγχρονες μοτο με ψεκασμο υπαρχει το ignition module.αυτο τι κανει,
ρυθμιζεις την προπορεια σε ολο το φασμα των στροφων,συνηθως χαμηλομεσαιες, αλλα στα ψηλα η προπορεια ειναι στο μηδεν μπορει και βραδυπορεια!!!
πιστευω καλο ειναι να μετρησει!!!!απο εμπειρια καλο εναι εως 4 μοιρες και αυτο οριακα πιστευω!!!
τα μπουκοματα στα κανει μαλλον γιατι ειναι πλουσιο το μειγμα αλλα αυτο βοηθαει στα ψηλα να μην στεγνωσει ο κινητηρας.αν το στρωσεις το μπουκωμα-μπερδεμα τοτε θα εχεις προβλημα!!!

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1646
  • Σε βοηθησα? -8
  • και η μαχη για το NIPPON SEIKI ξεκιναει
    • http://twostroke-greece.blogspot.gr/
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #5 on: October 31, 2012, 06:52:03 PM »
για καλητερη αποδοση στα ψηλα προπορεια ή βραδυπορεια?     πως γινετε η ρυθμιση?     κατι με το σημαδι του χρονισμου αλλα δεν καταλαβα πως.

σε nsr ποσες μοιρες περιπου?

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 216
  • Σε βοηθησα? 6
  • ΜΑΝΟΣ ΣΤΕΛΛΑΣ
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #6 on: October 31, 2012, 07:44:13 PM »
για καλητερη αποδοση στα ψηλα προπορεια ή βραδυπορεια?     πως γινετε η ρυθμιση?     κατι με το σημαδι του χρονισμου αλλα δεν καταλαβα πως.

σε nsr ποσες μοιρες περιπου?

ενα παραδειγμα.

πηνιοπλακα απο dt50.
κανεις δρομικες τις τρυπες ,επειδη δεν εχει το ματι εξωτερικα,που βιδωνει η πηνιοπλακα στο καρτερ ωστε να μπορεις να την γυρισεις για να πειραξεις την προπορεια-βραδυπορεια.
στο dt που λεει ο gasto πιο πανω το ματι ειναι εξωτερικα.οποτε το βολαν εχει,ας το πουμε,ενα "λαμακι" κολημενο με καποιο μηκος για την διαρκεια.

οποτε η γυρνας την πηνιοπλακα(η μεταφερεις το ματι)ωστε το το ματι να διαβαζει πιο γρηγορα το "λαμακι" για να εχεις προπορεια.το αντιθετο για προπορεια.
εσενα δεν ξερω πως ειναι και αν γινεται με αυτο τον τροπο.ας πει καποιος που γνωριζει!!
απο οσο ξερω με προπορεια κερδιζεις στα ψηλα!!

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1646
  • Σε βοηθησα? -8
  • και η μαχη για το NIPPON SEIKI ξεκιναει
    • http://twostroke-greece.blogspot.gr/
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #7 on: November 01, 2012, 12:42:01 AM »
http://dinamik.20.forumer.com/viewtopic.php?t=4291

μπερδευτικα ακομα περισσοτερο.

η ρυθμιση αυτη μπορει να μειωσει τα πειρακια αν υπαρχουν.  (με τις κολοβενζηνες που βαζουμε ειναι πιθανο)

ακομα μπορουμε να κανουμε καλητερο το μηχανακι στα μεσαια ή στα ψηλα.   (χανοντας αντιστοιχα απο την αντιθεση κατηγορια)

τι θελω να κανω?
το μηχανακι μου ροπιαζει πολυ καλα απο 8.500-11000 rpm
το ιδανικο σημειο αλλαγων ταχυτητων ειναι 9000-11000. 
με 5ή και 6ή ταχυτητα δεν παει οπως θα ηθελα.  σαν να ζοριζετε να ανεβασει στροφες.
ειδικα αν αρχισω να ανεβαζω με 6η και 6000 rpm το μηχανακι αργει να ανεβασει.

δειχνει να ζοριζετε ισως ειναι ιδεα μου.  δεν εχει και μεγαλες ευθειες το νησι να το τελικιασω.
μεχρι 170 περιπου το εχω παει.

πχ το 50αρι μου με 5ή και 6ή ανεβαζει τοσο καλα που μερικες φορες μπερδευομαι και παταω συμπλεκτη για να βαλω 7ή :-p

το nsr δεν το παθενει αυτο και αυτο θελω να κανω.

θελω να μεταφερω αυτην την περιοχη ωστε οι αλλαγες ταχυτητων να γινονται στις 10.500-12.500 και μετα να κρεμαει.


Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2846
  • Σε βοηθησα? 55
    • http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_8gyRsqyutI
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #8 on: November 01, 2012, 12:46:11 AM »
βάλε ένα δόντι ποιο μικρό γρανάζι μπροστά,και θα έρθει το ρεύμα στα ισα του......


ποιο καλά από ότι είναι τώρα δεν θα είναι,....και γενικά αν δεν ξέρεις ακριβώς τι θα κανεις,μην κανεις κάτι που απλά το διάβασες στο net.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1646
  • Σε βοηθησα? -8
  • και η μαχη για το NIPPON SEIKI ξεκιναει
    • http://twostroke-greece.blogspot.gr/
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #9 on: November 01, 2012, 12:57:51 AM »
αυτο ειναι το βολαν του nsr. εχει τις τριπες αρα θα ρυθμιζετε. αν κανετε ζοομ θα δειτε οτι στο πρωτο ματακι φαινετε ενα σημαδι. (προεξοχη) λογικα αυτο λετε.   πρεπει να το τροχισω και να το κανω μικροτερο?   [1] οποτε οι αλλαγες στον χρονισμο ειναι μη αναστρεψημες. ακομα θα μπορουσα να αλλαξω την αποσταση στα 2 ματακια. αλλα δυσκολο το βλεπω θα θελει πολυ δουλεια. γινετε? [2] οι 2 φοτο ειναι απο βολαν απο το 50αρι μου.  στην πρωτη φαινονται οι τριπες. πρεπει να μεγαλωσω καποιες απο αυτες σωστα? και να εχουν οβαλ σχημα (ξανα μη αναστρεψημη αλλαγη) ποιες απο ολες ειναι σαν γραβιερα?  [3] στην δευτερη αλλο σημαδι.  δεν ξερω τι κανει...  ?  [4] αυτο και η θεση του πιστευω δεν παιζουν κανενα ρολο... ?  [5] υ.ρ οι αλλαγες προοριζονται για το χαλασμενο μοτερ που εχω και που προοριζω να γινει τουμπανο. εκτος και αν ειναι αναστρεψημη η αλλαγη,τοτε θα κανω πειραματα. χωρις υπερβολες. ισως τα χριστουγεννα ψαξω για μεταχειρισμενο βολαν.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Σε βοηθησα? 34
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #10 on: November 01, 2012, 01:53:54 AM »
Ότι και να κάνεις μην ξεχάσεις να τραβήξεις βίντεο μόλις το βάλεις πρώτη φορά μπροστά.

Τουτέστην...

Κωστή αμα ψάχνεις για γκάζι παίξε με εξατμίσεις και καρμπυρατέρ και αυτα με προσοχη, γιατι απο αυτά που γράφεις σε βλέπω να το στέλνεις αδιάβαστο το μηχανάκι.

Τα παιδια σου λένε για κάτι σαν κι αυτό (οι οβαλ τρυπες που ψάχνεις)



Uploaded with ImageShack.us

Οπότε αυτά που γράφεις είναι όλα άκυρα. Τα μαμά ηλεκτρικα του NSR δεν σου δίνουν την δυνατότητα να πειράξεις αβανς. Μπορεις να πάρεις μια Ignitech για αυτην την δουλεια και ουτε τρυπηματα ουτε τιποτα. Βέβαια και πάλι πρέπει να ξέρεις τι σου γίνεται.

Είναι κρίμα να το γ@μησεις το μηχανάκι και δεν έχει και εύκολα ανταλλακτικά, σε βλέπω να το πετάς μετά.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1646
  • Σε βοηθησα? -8
  • και η μαχη για το NIPPON SEIKI ξεκιναει
    • http://twostroke-greece.blogspot.gr/
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #11 on: November 01, 2012, 02:33:28 AM »

με αυτη τη φοτο καταλαβα περιπου.
ευχαριστω :)
η αναφλεξη εχει ορισμενη μη μεταβαλομενη διαρκεια.   πχ 20 μοιρες.
αυτο που κανεις ειναι να μετακινεις το φασμα αυτο μπρος ή πισω.

στο nsr ομως δεν γινετε γιατι τα ματακια βιδονουν στο καρτερ. οποτε θελει πατεντα.


δεν θελω να ψωνιστω :-p
αλλα εχω βαλει χερι σχεδον παντου στο μηχανακι(τις περισσοτερες φορες πρωτη φορα) χωρις να κανω καμια ζημια.

 παντα προσεχω παρα παρα πολυ σε οτι κανω στο μηχανακι.
καθομαι με τις ωρες και κοιταω τα παντα.
δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να κανω σοβαρο λαθος.
 
το ειχα σε κομματια τα οποια ειχα για μισο χρονο μεσα στο δωματιο μου.
 ανοιγα τα καρμπιρατερ και της ηλεκτρονικες για πλακα να δω τι εχουν μεσα και πως δουλευουν, αλλα και για καθαρισματα,ρυθμισματα και οτι αλλο χρειαζοταν.
το ελυσα σχεδον ολοκληρο 3 φορες.  τα παντα τρομπες-ψυγεια-καρμπ ολα και τα υποεξατηματα αυτων.  πλαισιο και πλεξουδα αφισα μονο
αλλαξα μοτερ, εδεσα το πανω μερος του μοτερ   μπλα μπλα μπλα.

σε ολα αυτα 0 ζημιες και αντε 2-3 χαμενες βιδες.  (που τις ειχα σε στοιβες στην μοκετα του δωματιου μου μαζι με αλλα ανταλακτικα για μισο χρονο)

το πρωτο μοτερ που εφτιαξα ποτε γενικα ηταν αυτο.

παντος δεν υπαρχει περιπτωση να το πεταξω και στην μεση να μου κοπει :-p honda ειναι :-p





Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 687
  • Σε βοηθησα? 19
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #12 on: November 01, 2012, 02:40:51 AM »
Αυτο που λεει ο τυπος στο dinamik δε νομιζω να ισχυει στα διχρονα.Ειναι μια μπακαλιστιη μεθοδος για τετραχρονα.Δωσε αβανς μεχρι να βαραει πειρακια και μετα κοφτο. Aν προσεξεις στα 4χρονα τα διαγραματα της αναφλεξης ειναι σχεδον αναποδα απο τα 2χρονα. Τα διχρονα ριχνουν μοιρες καθως ανεβαινουν οι στροφες. Η θεωρια λεει οτι με αβανς κοβεις στροφες στο διχρονο και δυναμωνεις τα μεσσαια,ενω με βραδυπορεια μεγαλωνεις το ευρος στροφων και ανεβαζεις τη δυναμη πιο ψηλα. Στη πραξη βεβαια....

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 277
  • Σε βοηθησα? 9
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #13 on: November 04, 2012, 10:05:44 PM »
Ρε παιδια το κολλημα εχετε φαει? Ολα τα διαφημιστικα φυλλαδια απο τα διχρονα παλιοτερα ειχαν τα διαγραμματα του αβανς, και του 350 και του TZR ολα.

Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1646
  • Σε βοηθησα? -8
  • και η μαχη για το NIPPON SEIKI ξεκιναει
    • http://twostroke-greece.blogspot.gr/
Re: Βολαν ρευματα και τα ρεστα(Dt200r)
« Reply #14 on: November 17, 2012, 08:07:13 PM »
μιας και επεσε βολαν nsr στα χερια μου









οπως βλεπουμε το βολαν εχει 4 εξογκοματα για να τα διαβασουν τα 2 ματακια.

τα εξογκοματα ειναι χωρισμενα σε 2 ομαδες.
παει καπος ετσι:
2 εξογκοματα σε μικρη αποσταση    -   κενο    -    αλλα 2 εξογκοματα   -    ξανα κενο.
οι 2 ομαδες φαινετε με το ματι να ειναι στις 90 μοιρες η μια απο την αλλη(μετροντας τα κεντρα τους)


καθε ομαδα εξογκοματων προφανος αντιστοιχει ξεχοριστα στους 2 κυλινδρους.
πρωτα κανει αναφλεξη ο ενας κυλινδρος και σε 90μοιρες ο αλλος. ακολουθει κενο 270 και μετα ξανα απο την αρχη.

δεν εχω καταλαβει ακριβος πως λειτουργει το ολο συστιμα αλλα νταξ.    για πειραγμα θα θελει να πειραξεις και τα 4 εξογκοματα πραγμα δυσκολο.

 

*
* * *
*
*